Pobieramy źródła UADE, wypakowujemy je, uruchamiamy Cygwin. Montujemy katalog ze źródłami:
mount -f "D:\Programowanie\C++\Moje programy\winuae\docs\audio\uade 2.13" /src
Okazuje się, że nie mam dostępnego polecenia
Make
, uruchamiamy instalator i doinstalowujemy Make
.Uruchamiamy:
./configure
Dowiemy się, że nie zostaną zainstalowane jakieś pluginy dla Linuxowych playerów - nieważne. Co ważniejsze nie mamy GCC C. Znowu instalator i doinstalowujemy GCC4 C Core.
Uruchamiamy:
./configure
. Tym razem brakuje libao
. Doinstalowujemy. Tak na marginesie wygląda na to, że instalator całkiem sprawnie sobie radzi przy włączonej konsoli Cygwin.
Uruchamiamy:
./configure
. Bez błędów. Teraz
make
. I make soundcheck
.Przy okazji warto się zapoznać z plikiem
INSTALL.readme
.Teraz jeszcze dopieszczamy wszystko. Robimy by cała skompilowana zawartość lądowała w katalogu
/src/bin/
. Wywołujemy:
make clean
./configure --prefix=/src/bin
make
make soundcheck
make install
Teraz czas tak dostosować proces by z poziomu Windows dało się uruchomić nasz UADE. W sumie musiałem skopiować trzy biblioteki dll z katalogu Cygwin.
Teraz musimy sobie poradzić z systemem plików. Odnajdujemy plik
uadeconfig.h
i modyfikujemy ścieżki na względne tak jak poustawiało nam pliki ostatnie polecenie make install
.Ostatecznie poradziłem sobie z tym modyfikując główny
Makefile
:BINDIR = /src/bin
DATADIR = /src/bin/share/uade2
DOCDIR = {DOCDIR}
MANDIR = /src/bin/share/man/man1
LIBDIR = /src/bin/lib/uade2
Modyfikując
src\frontends\uade123\Makefile
:BINDIR = /src/bin
I modyfikując plik
uadeconfig.h
:#define UADE_CONFIG_BASE_DIR "share/uade2"
#define UADE_CONFIG_UADE_CORE "lib/uade2/uadecore.exe"
Podane zmiany są kasowane przez polecenie
./configure
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz