2009-03-24

Etykiety z różną wielkością liter

Każdy post może być oznaczony jedną lub kilkoma etykietami. Dzięki temu można łatwo dotrzeć do postów na dany temat. Standardowo dostępny gadżet wygląda tak:



Jest też dostępny gadżet o nazwie Dynamic Label/Tag Cloud Builder tyle, że nie mogłem go zmusić do poprawnej pracy. Raz, że wymagał on by na stronie obecny był podany wyżej gadżet, dwa, że jego wygląd nie za bardzo odpowiadał wybranemu szablonowi. Kluczem jest tutaj słówko cloud, tak to się właśnie nazywa.

Ostatecznie skorzystałem z rozwiązania dostępnego na tutaj. Nie ma co się dużo rozpisywać. Edytujemy szablon, podmieniamy co trzeba, zmieniamy atrybut title na bardziej polskie Etykiety i po sprawie. Teraz etykiety wyglądają tak:



Dodatkowo w szablonie odnajdujemy fragment:
.post img {
padding: 6px;
border-top: 1px solid #ddd;
border-$startSide: 1px solid #ddd;
border-bottom: 1px solid #c0c0c0;
border-$endSide: 1px solid #c0c0c0;
}
I usuwamy informacje na temat border. Dzięki temu pozbywamy się ramek wokół obrazków.

Ciągle jednak pozostaje pomarańczowa ramka wokół obrazka. Do robienia zrzutów ekranu używałem dostępnego w Viscie Narzędzia wycinania i to ono dodawało mi te ramki. Aby się ich pozbyć w opcjach należy odznaczyć Pokaż pismo odręczne zaznaczenia po przechwyceniu wycinków. Naprawdę już głupiej tego nazwać nie mogli. Inna sprawa, że chciałem tutaj dać zrzut ekranu okienka opcji, niestety Narzędzia wycinania nie pozwala na uruchomienie drugiej instancji, więc zrzutu nie ma.

Dodano 2009-06-05

Niestety po zmianie szablonu coś się posypało, i tagi przestały się pokazywać. Wszelkie przywracania domyślnych szablonów nic nie dały. No to rozpocząłem poszukiwania alternatywy dla podanego tutaj widgetu. Jest on bardzo popularny, i chyba na 3 stronie wyników Google trafiłem na alternatywe.

Dodano 2010-07-07

Przerzuciłem się na zaktualizowany standardowy gadżet Etykiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz